Gyakran Ismételt Kérdések
Mikor kapom meg a rendelésem?
Miután csomagodat összekészítettük és becsomagoltuk értesítést kapsz tőlünk mindenről, megadjuk a csomagkövetéshez szükséges információkat. GLS házhoz vagy csomagpontra való szállítás esetén általában 1 munkanapot követően történik meg az átadás, GLS automata esetén is ezzel az idővel lehet számolni, de itt már hatással lehet rá az automata terheltsége. Fox automatába történő rendelés esetén a kiszállítási idő 3-5 munkanap között van általában.
Mi a gyorsasági kiszedés? Mikor érdemes kérni?
Amennyiben nagyon gyorsan szükséged van a megrendelt modellre, akkor válaszd a gyorsasági kiszedést. Külön díj megfizetése mellett vállaljuk, hogy amennyiben a megrendelt termék raktáron van, úgy az adott munkanapon 11 óráig leadott rendelést előre vesszük, csomagoljuk, és még aznap átadjuk a futárszolgálatnak. Ez GLS házhoz szállítás és GLS csomagpont/automata választása esetén hatékony igazán, mert ott tudják tartani a másnapi kiszállítást. FOX szállítás esetén a folyamat így is meghaladja (általában) az 1 napot.
Milyen esetekben van a rendelés előre utaláshoz kötve?
Fox és GLS automatába csak előre utalást követően tudjuk a csomagot szállítani. Ugyancsak előre kell fizetni abban az esetben ha a rendelés összértéke a 300.000 Ft-ot.
Hogyan és hol tudom átvenni személyesen a rendelésem?
Cégünknek jelenleg nincs üzlete, így csak raktárunknál tudjuk a személyes átvételt biztosítani. Személyes átvétel kérése esetén küldünk egy visszaigazolást arról, hogy a termék átvehető raktárunknál és kérjük az előzetes egyeztetést. (Erre épp a raktári jelleg miatt van szükség.)
Leadtam egy rendelést a bayerparts.hu-n és a bayermodel.hu-n is, de szeretném a két rendelést együtt megkapni. Ez lehetséges?
Amennyiben a rendelések leadása között nem telt el túl sok idő és megjegyzésben jelzi összevonási kérelmét, természetesen kollégáink megoldják az együttes küldést Neked.
Hogyan tudok pontokat gyûjteni?
Pontot gyűjteni csak regisztrációval rendelkezõ vásárlóink tudnak. A regisztrációért automatikusan 100 pont jár. Ezt követően minden rendelésnél a bruttó termék ár után 1%-nyi pont jár (az akciós termékek után is). Ezek a pontok a rendelés végösszegéből maximum 15%-ig használhatóak fel, a minimum pontfelhasználás 500 pont. Érdemes a pontokat minél elõbb felhasználni, mert 180 nap után lejárnak.
Amennyiben nagyobb tételben vásárolok kaphatok kedvezményt?
Kérlek ilyen jellegű igényeddel fordulj a rendelés leadását megelőzően e-mailben értékesítő kollégánkhoz, aki szívesen ad majd egyedi ajánlatot. E-mail: rendeles@bayerparts.hu
Az alkatrészek használtak vagy újak?
Forgalmazunk bontott gyári és új, gyári valamint utángyártott alkatrészeket is. A termék fotója melletti szöveges leírásban és/vagy a termék alatt, az adatok blokkban láthatod a „Termék állapota” pontnál, hogy az általad megtekintett termék melyik kategóriába tartozik.
Mit jelent a beépítési garancia?
Termékeinket amennyiben lehet teszteljük, átvizsgáljuk, de mivel 15-25 éves alkatrészekről van szó előfordulhat, hogy hibásak. Ezért azoknál a termékeknél, ahol jelezzük, hogy garanciát adunk, vállaljuk, hogy elszállítástól/átvételtől számítva két héten belül cseréljük, amennyiben az hibás. Ha a terméket nem tudjuk cserélni, mert nincs belőle több raktáron, akkor a termék árát adjuk vissza.
A kicserélés feltétele a jelölés (jelölések) hiánytalan megléte. Kollégáink minden alkatrészt egyedi azonosító jellel látnak el, mely lehet feliratozás és/vagy festékkel történt jelölés, plombálás. Ezen jelölések sérülése, az alkatrészek megbontása a garancia elvesztésével jár. Motorok, sebességváltók esetében a garancia nem vonatkozik az alkatrészekben található szűrőkre, olajokra, tömítésekre, szíjakra, feszítőkre és egyéb kopó alkatrészekre. Ezeknek az ellenőrzése és szükség esetén cseréje a beépítés előtt mindenképp javasolt!
Amennyiben a terméket cserélni nem tudjuk, úgy a termék árát visszatérítjük. Garanciális pénzvisszatérítés kizárólag az alkatrész teljes vételárára vonatkozik, utazási költséget, postaköltséget, beszerelési és egyéb más költséget nem térít vissza vállalkozásunk, ezek minden esetben a vevőt terhelik!
Lásd részletesebben: https://bayerparts.hu/garancia-tajekoztato
Biztosan jól működik az alkatrész?
Termékeinket amennyiben lehet, teszteljük, átvizsgáljuk, de mivel 15-25 éves alkatrészekről van szó előfordulhat, hogy hibásak. Ezért biztosítjuk a 2 hetes beépítési garanciát.
Hogyan tudom eldönteni, hogy az adott alkatrész az én autómba való-e?
A termékek melletti leírások és a termék alatti besorolások nagyban segítik annak eldöntését, hogy az adott alkatrész megfelelő lesz-e. Amennyiben bizonytalan vagy ebben egyeztess szerelőddel vagy keress meg minket és megpróbálunk segíteni. Ehhez nagy segítség lehet az alvázszámod utolsó hét karaktere.
„Ez a baja a kocsinak?”
Rutinunk van, de szerelők nem vagyunk. Annak eldöntését, hogy mi a gond az autóddal bízd hozzáértő szerelőre. Mi információkkal tudunk segíteni, egyeztetünk akár a szerelőddel is, de eldönteni nem tudjuk, hogy az adott alkatrész orvosolja-e majd a hibát.
Miért nem postázunk bizonyos alkatrészeket…
Több olyan alkatrészt találsz majd webshopunkban, ahol a leírásban szerepel, hogy a termék csak személyesen vehető át. Ezeket a termékeket rendelés leadásakor nem tudod futárszolgálattal megrendelni, csak a személyes átvételt tudod majd kiválasztani. Ilyenek például az ajtók, motorháztetők, tetőkárpitok…. Ennek oka a termékek sérülékenysége és az igen drága, vagy megoldhatatlan szállítás.